Followers

❤ Semua hasil tulisan dalam Ainna's Story tidak ada kaitan dengan sebarang pihak sama ada hidup atau mati. Harap maklum. ❤

Oct 16, 2010

Anugerah Blogger Harapan (^_^)

Anugerah?? ngeee...
dengan senyuman lebar hingga ke telinga, saye menjawab..
yeah! Anugerah Blogger Harapan! hehe!
thanx to kak Sonnet  yang kasi award nh..ngee(senyum lg)
nk tengok gmbar die tak?..
scroll bwh..lau jmpe sorg gurl ni pkai spek..
ha..tu die la tu..(^_^)

sangat terharu and..bertambah semangat untuk terus menulis blog..heee
dis is what i get..
besarnye!^^

bile da terima anugerah ni..kena la pulak jawab soalan yg die bagi..

1) kenapa suka "Memori Seorang Muda"?

kenape eh? erm..sbenarnye kan..
 me tk penah jumpe blog ni before.
tapi bile da dapat anugerah ni..
terus la jenguk blog ni..
blog ni simple je.. 
and die sangat pemurah sebab pass2 anugerah kt org..heee^^
pasni boleh jd follower die..hee^^
nak tahu blog die cmne, klik sini ye..(^_^)


2) reaksi selepas mendapat award ini


gembira!^^

hehe..mesti la sangat teruja,kawan2..
terharu pun same..even nama last skali..(T_T)
tp takpe..dapat jugak kan! thanx sangat sis sonnet..ngee(^_^)
pasni me akan try to be a better blogger..
p/s: chewah..ayat bodek..^^

3) memasing award

 bile da trime kena la passing kat org lain an..
so. me nak kasi la kat my friends..ngeee^^
nah! amik korang..^^


die ni housemate@classmate@ groupmate aku kt UniMAP ni..
 kitorang sesame start blogging and sesame update..hee^^
memang syok la kwn ngan die..
kire cam lau die takde, cacat la grup aku..
sbb tak cukup sorg..^^
award ni aku bagi die..
sebab die selalu bg tips yg die jumpe kat aku..
serius ckp..die tak kdekut langsung..huhu^^
so,akhir kate..aku just nak ckp gud luck for exam..
and luv u! hee(^_^)


ha..amik ko..tulis name penuh! hee..^^
hukuman sebab dating.. pastu lalu depan aku..
tp tak introduce pun pakwe ko kat aku..hehe
aku kenal die ni melalui facebook..
kire lepas komen2 baru aku tego die..
die sangat best..sempoi je..
die salah seorang yang bagi ak semangat untuk truskan blog nie..
caranye..die bagi tips..even satu je die bagi..
aku hargai..hehe^^
anyway, dengan award ni, ak hope die akan lebih maju..
and update blog die rerajin..ngee^^
p/s: gud luck final ye yunk..(^_^)

iii) wawa

die ni..cam ne aku kenal eh.
aku kenal die melalui adik die..hee
sape adik die??ngee^^
tu biar aku ngan wawa je tahu..
even aku jauh and tak pernah jumpa die..
aku sayang die..sebabnye die mama aku!hee^^
tapi ikhlas..saye sayang awak(^_^)
dengan award ni, hope awak lebih happy..taw..
jangan sedih2 and jadi la wawa yang dulu ye..
yang ROCKK!yeah!!^^

so..da selesai la tugas aku..
pade korang2 yang dapat award.. 
good luck eh..
and jangan la lupe komen2 my entry k..ngee^^

oops..lupe lak..
nak tahu sape gadi kaca mata tu..??
sila lihat bawah..
jeng..jeng..jeng..
(^_^)


saya suke gambar ini^^
maaf ye sebab curik gambar nih..hee

sekian dari penulis
salam.(^_^)

8 ✿ budak chumel ✿:

sonnet™ said... [Reply to comment]

wahaha
malu lahh tayang gmbr tu
isk3! T__T

~ⓢⓗⓘⓜⓐ~ said... [Reply to comment]

u know what syg... i nangis tau... thank a lot... and congrats.. nanti da leh jadi orang lama pula... ngeeee...=)

SeLenDanG meRaH said... [Reply to comment]

alamak ... wlaupon jiwa rOck .. hati besi ... nmpk nya tertacink .. terEmo kejap wawa .. bile org ingat kite .. me as well .. even i never meet u .. even once .. we are wide far2 away .. but honestly .. deep in my heart .. syg ainna seikhlas hati .. T.T .. congratulation for u dear ..

✿AiNnA✿ said... [Reply to comment]

bahaha..
gmbar tu comel pe..
mase me strt kenal u..rasenye gmbr tu jd profile pic..ngee^^
i like!

✿AiNnA✿ said... [Reply to comment]

haha..thanx syg..
lau i org lame ..u pon same la..
sbb kite strt sesame..hehe
huhu..thanx yer yunk for segala tunjuk ajar^^
i

✿AiNnA✿ said... [Reply to comment]

huhu..thanx wawa..
so..never lost contact aw..
keep in touch alwiz..
pape pon jadi, u have to be strong ye.
and remember i ade lau u need sum1 to cry or talk to..ok?
(^_^)

SeLenDanG meRaH said... [Reply to comment]

heLLoOO ...
Cry ??
hahahahaha ... i would rather die than to make a call to u just to cry .. Ouch .. biG gurL dont cry wekkksss .. =P

✿AiNnA✿ said... [Reply to comment]

hahaha..poyos!
tadi kate sekarang da jd hati perempuan..kih2..
tkde la..itu ayat lorh..lau tknk tkpe..
i ok je..(T_T)