Followers

❤ Semua hasil tulisan dalam Ainna's Story tidak ada kaitan dengan sebarang pihak sama ada hidup atau mati. Harap maklum. ❤

Jul 13, 2011

Awak, sedar ye.. (^_^)

Saya bosan la dengan awak. 
Serius bosan. 
Takkan tak perasan lagi kot, layanan saya kat awak camne. wuu.
Saya penat jadi hipokrit nih. 
Jangan sampai satu tahap saya BOOMM awak. 
Pergh, tapi nanti jadi gaduh. 
Saya tak minat gaduh-gaduh ni.
Susah, nanti jadi musuh. 
Saya tak deny, awak memang ada baiknya.
Tapi kan, bad behaviour awak buat saya tak nampak kebaikan awak.
So, better kurangkan kot perangai awak yg macam agak belagak tuh.
And perangai awak yang gila tu. Please,k. 
Maka, sebelum terjadi sesuatu yang lebih kronik, lebih baik awak sedar. :)


Luahan ikhlas,
        

4 ✿ budak chumel ✿:

Nazz@Purple said... [Reply to comment]

smoga dia berubah

✿AiNnA✿ said... [Reply to comment]

Nazz: sampai skrg, still same je.. =.=

~MarDya~ said... [Reply to comment]

u know what aina...all you have to do is..tell me..thats all...seboleh-bolehnya i try to plead everyone...u want me to be normal,i stop crying...di sebabkan takut korang bosan dgn aku,aku jarakkan diri aku dgn korang...aku buat hal sndiri...u know what,i trust u very much

✿AiNnA✿ said... [Reply to comment]

aku simpan trust tu.and ak trust ko jugak. but you have to know, that i'm not the one yg jenis bercerita sgt syg. i prefer to keep it to myself. ak maybe try slow done for sometime then baru jd cm biase. semua org ade mase die down and up kn. so, u have to understand that sometimes. pasal perangai, ak tktaw la nk ckp cmne. up to you. lau rase bahagia, go on. serius. ak ikhlas. tp sometimes do think about others around you. they are human too. diorg ade perasaan jgk. hdup dlm dunia tkleh pk dri kite je, kn? ak admit ak pon ade salah sometimes. bkn sometimes ak rase most of the times. tp tu la, ak dah cuba ubah. and aku masih dalam proses nk berubah.^^ so, ape2 pon sorry if any of my words hurt you.. sorry. :)